Fotografia nocturna

Ja sé que vaig dir en el meu primer post que no volia fer del meu blog un lloc monotemàtic, però últimament, amb el temps lliure que estic tenint, no puc aguantar més d’un dia seguit sense apretar el disparador de la meva reflex. I ho haig d’aprofitar.

Des de que vaig començar amb això de la fotografia em va cridar molt l’atenció la fotografia nocturna. Durant aquests dies he estat recuperant del meu petit arxiu de fotografies (d’un any de vida) algunes nocturnes que vaig realitzar pel meu treball final de l’assignatura de Fotografia, per la universitat. He de dir que el professor no va valorar massa positivament el conjunt de les vint fotografies que componien el treball, i se m’ha quedat una espina clavada. És per això que n’he volgut recuperar un parell, processar-les de nou i exposar-les per rebre una nova opinió.

Cámara: NIKON D60
Distancia focal: 55 mm
Velocitat d’obturació: 15 sec.
Obertura: F/5.6

Cámara: NIKON D60
Distancia focal: 26 mm
Velocitat d’obturació: 1/30 sec.
Obertura: F/4.2

Durant aquest estiu, he pogut aprofunditzar una mica més la fotografia nocturna, i crec que he millorat en alguns aspectes, però n’hi ha moltes altres coses que encara em queden per aprendre. Aquí un exemple (per ampliar-les, feu un clic en cadascuna d’elles):

Per escoltar: Quan el món dorm, de Miquel Abras

Anuncis

Deixa un comentari

