El Cadaqués de l’estiu

Visitar Cadaqués sovint és un dels plaers del que pot gaudir gairebé qualsevol altempordanés. Tot i així, Cadaqués, a l’estiu, no té la màgia que té durant les altres èpoques de l’any. Quan el poble s’invaeix de turistes canvia de color. D’acord, puc semblar egoista, però el Cadaqués més turístic no m’agrada. A mi m’agrada el Cadaqués tranquil, el Cadaqués on pots escoltar la tramuntana i sentir les onades de la platja entre els teus peus sense haver de preocupar-te per res.

A Cadaqués, durant l’estiu, els “guiris” es confonen amb taques de pols al sensor de la meva càmara: quan creus que la fotografia t’ha sortit perfecta, l’amplies, i s’hi distingeixen clarament esquenes vermelles que treuen tot el valor de la imatge.

No obstant això, ahir vaig descobrir un Cadaqués que encara no coneixia. Un Cadaqués on podies escoltar en directe el teu grup preferit mentre et banyaves a la platja. Un Cadaqués on, fins i tot, podies sentir les cançons a sota l’aigua i gaudir d’una tarda molt diferent, musicalment parlant.

Per escoltar: Al seient del costat, Els Pets (una de les cançons que vaig poder escoltar ahir i que més identifica el meu estiu d’enguany)

Anuncis

Deixa un comentari

