Somiar és gratis

Té nom aquella sensació de deixar enrera una experiència inoblidable? Té nom aquella sensació de saber que segurament mai es podrà repetir? Et sents com quan s’acaba aquell concert tan bo que feia temps volies anar a veure, sempre tens ganes de més i de més. I quan s’acaba, d’alguna manera t’enfonses, sense poder-hi fer res. Estàs convençuda que hauries d’haver gaudit més d’aquell moment irrepetible, en comptes de pensar que al cap de poques hores allò arribaria a la seva fi. És llavors quan t’adones que vols viure d’allò. Que series la més feliç del món si puguessis tornar a començar cada dia i sentir aquesta agradable sensació de treballar en una cosa que realment t’agrada.

Mai abans m’havia imaginat el meu primer contacte amb el cinema des de dins. Però ara no deixo de pensar-hi. Ara, almenys, sé que aquest món audiovisual i creatiu és una professió que m’apasiona. I si en tingués oportunitat, m’agradaria viure d’això: Escrivint, imaginant, creant històries que a alguns ajudaran a reflexionar i que altres criticaran; recreant aquells moments que mai he pogut viure, però que de ben segur recordaré.

Sé que haurà de passar molt temps per aconseguir-ho, però no em quedaré amb els braços creuats. Encara em queda molt per aprendre, tot i així, hi ha oportunitats que només sorgeixen un cop a la vida. Em sento orgullosa de no haver malgastat la primera, encara que només hagi servit per adonar-me que tinc aquesta meta.

Per escoltar: Millor, Els Pets

Anuncis

Deixa un comentari

