Festival Acústica 2010

Com vaig dir fa un parell de posts: “Et sents com quan s’acaba aquell concert tan bo que feia temps volies anar a veure, sempre tens ganes de més i de més”. Així em torno a sentir. He de reconèixer que m’hagués agradat anar a molts més concerts, i fer moltes més fotografies, però hi havia tanta gent que no vaig poder ni aprofitar que aquest any tenia un tele-objectiu. Quina ràbia.

Això sí, la bona notícia és la descoberta musical d’aquest any a l’Acústica, Mishima. De fet, ja els coneixia, i fins i tot havia escoltat algunes de les seves cançons, però mai m’havien cridat l’atenció. Fins que els vaig escoltar en directe. Em vaig sorprendre de la força que desprenien damunt l’escenari. Sens dubte, una sorpresa ben agradable. Em sap greu no haver-los conegut en directe abans. Des d’aquí, la meva sincera enhorabona pel seu espectacle.

Pel que fa a la resta dels pocs concerts que vaig anar, aquí en teniu una mostra fotogràfica:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Per escoltar: El moment que no surt mai a les cançons, de Mishima

Anuncis

Deixa un comentari

