“Estem” construïnt la Figueres del futur

Ahir vaig anar a fer un vol pel centre de Figueres i me’n vaig endur la càmara. I mentre caminava sense rumb, em vaig plantejar aquesta pregunta: “A què, els turistes, mai farien fotos quan visitin la nostra ciutat?”. Així, mentre anava pensant les meves coses, i mentre parlava amb el meu company de ruta, quan veia algun subjecte que responia la meva pregunta, disparava.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Sé que m’han quedat moltes, massa coses per fotografiar. Les conclusions poden ser moltes, i molt diferents. Hi ha projectes que aviat es faran realitat, com cartells que encara no sabem perquè estan allà. Però, com que mi no m’agrada massa ficar-me en política ciutadana, millor que feu vosaltres mateixos la interpretació de tot plegat.

Per escoltar: Corriol, de Sanjosex

One comment

Deixa un comentari

