Concert de Mishima

Abans d’ahir, dia 28 d’Octubre, van començar les fires de Girona. Tot i que això ja podria ser un motiu per estar contenta, el que de debó em va fer esclatar d’alegria va ser la presència dels Mishima la primera nit -i la única nit bona, crec jo- de Barraques. Va ser el segon cop que els escoltava en directe i no em van defraudar gens ni mica. Un altre cop, genials. M’encanta la força de la seva música i l’energia tan positiva que genera. Aquest cop, però, aprofitant que tenia una bona Handycam, vaig voler enregistrar tot el que fos possible, per poder-los veure un cop fos a casa tantes vegades com volgués. Espero que no els hi fes res que gravés, als del grup.

Ahir em vaig passar tot el dia editant videos del concert. En principi, volia fer un resum-crònica en format video d’uns 3 o 4 minuts per penjar-lo aquí, però hi havia talls molt bons que no podia descartar i el video em durava més de 20 minuts. Tot i així vaig fer un segon filtratge d’escenes i vora les dotze de la nit en vaig tenir el video resultant, de no més de vuit minuts. Després vaig veure que el video pesava més de 3 GB -ja que era en FullHD- i vaig haver de buscar un conversor per internet que em permetés pujar el video amb menys pes, però ha destrossat la seva qualitat. Però bé, no hi he pogut fer res més.

Espero que el gaudiu tan com jo ho vaig fer:

Gràcies Mishima, un altre cop. Sou molt grans!

Deixa un comentari

