ARA

Avui he assistit a la presentació del diari ARA que s’ha celebrat al Teatre-Museu Dalí de Figueres. D’acord, molts haureu vist l’anunci que surt a la televisió i haureu visitat la pàgina web d’aquest nou diari. És per això que m’estalviaré a fer-vos un resum explicatiu del projecte que naixerà de forma oficial el pròxim 28 de novembre. Dic de forma oficial, perquè ha estat des de l’estiu que el diari ARA s’ha començat a promocionar a través d’internet, i sobretot a través de les xarxes socials.

Ara que sé de què va el projecte més de primera mà, puc dir que és bastant interessant. Es presenta com un diari innovador, que trencarà esquemes amb tot el que ja s’ha fet. No tractarà en profunditat els temes que tots els diaris publiquen en portada un dia. Per què? La informació que cal saber ja la tenim a tot arreu. ARA pretén anar més enllà dels temes transcendentals, vol apropar-nos la informació d’una manera més humana, centrant-se amb les notícies que realment ens impliquen com a persones d’una manera o altra. Crec que em podria quedar amb això, del que he pogut sentir durant la presentació.

Jo no sóc massa de llegir a fons tots els diaris que toco. A mi el que m’agrada és fullejar-los i aturar-me allà on veig un titular que m’interessa, llegir l’article en diagonal, i passar a la següent pàgina. És per això que, abans de jutjar el diari ARA, el vull tenir entre les meves mans. Si aconsegueixen que m’aturi a llegir tots els articles en diagonal, em tindran “en el sac”.

Deixant-me d’opinions ignorants, us he adjuntat algunes fotografies que he fet durant la presentació.

One comment

  1. Hola! Hem rebut el vostre comentari i ja hem contestat a l’enquesta, hehe. L’hem trobada molt interessant.
    Ho penjarem al blog, però ens agradaria que ens enviessiu un mail a: lesamiguesdelsamics@gmail.com i que ens en féssiu cinc cèntims: perquè serveix, sortiran resultats, quan? etc

    Moltes gràcies!

Deixa un comentari

