Ara sí, que és el moment

Aquests dies han estat d’estrés total. Tota la feina que se suposa que havia de fer l’he deixada de banda. Però tan m’és. Malgrat el resultat final -un imprevist amb el que no vam comptar-, m’ho he passat molt bé. Aquesta tensió, aquesta il·lusió desmesurada, el seguiment minut a minut, tot en sí ha estat un premi. Més enllà de qualsevol objecte material, m’he adonat que hi ha moltes coses que paguen molt més la pena que guanyar. I és intentar-ho, i saber equivocar-te. Saber ajudar, saber compartir.

I és estrany, però em conec prou bé per assegurar que no entenc la meva alegria, ara que ja s’ha acabat tot. Mai havia sabut com encaixar una derrota, fins avui. I per molt místic que pugui semblar, per a mi, haver fet aquest pas, ja és una victòria.

Si aquell dijous de la setmana passada hagués passat d’aquella oportunitat que em donaven, ara estaria molt més penedida de no haver-ho intentat. Tanmateix, si hagués pogut anar al futur abans d’intentar-ho i hagués vist com han quedat les coses, també m’hauria penedit de no haver-ho viscut tal i com ho he fet.

Sé que, si d’aquí uns anys llegís aquestes paraules, senitria exactament la mateixa sensació que tinc ara mateix: un dels somriures més absurds i més sincers que he tingut mai.

I torno a dir, una vegada més, que les petites alegries del dia a dia omplen molt més que una sola i gran alegria cada molt temps. Que aquestes petites alegries poder ser tant importants per tu, com insignificants pels altres ignorants. I que, malgrat tot, les petites alegries les construeixes tu mateix.

Firmat: Serendipitat

Bé, ara em toca posar-m’hi de valent. Que tinc molta feina a fer aquest cap de setmana.

Per escoltar: Roma, de Manel

Anuncis

Deixa un comentari

