Empatia vs. apatia

– Hola.
– Hola.
– Per què, de cop i volta, ens hem deixat de parlar?
– No ho sé.
– Tinc por que et pensis que necessito més de tu.
– Potser és això.
– Tranquil·la. No cal que t’espantis. Jo tampoc t’estimo.
– Millor.
Només volia que sabessis que és quan estic al teu costat que sóc realment qui sóc.
– Ok
– L’únic record que compartim també va ser important per a tu?
– Record?
– Aquella eufòria…
– A sí…
– M’agradaria que tot tornés a ser com aquell dia.
– He de marxar.
– Els nostres camins no es tornaran a creuar, oi?
– Adéu.

Molts cops, les coses s’acaben per falta d’explicacions.

Per escoltar: Bitllet d’anada i tornada, de Inspira

Anuncis

5 comments

  1. “Per què, de cop i volta, ens hem deixat de parlar?”

    És una pregunta que m’he fet massa vegades, amb massa gent. A vegades deixes de parlar amb persones, te’n vas distanciant mica en mica i et preguntes “Per què?”.

    Després sempre és molt més difícil reemprendre la relació. Ho he intentat més d’una vegada, però ja mai res torna ser com abans. Suposo que la vida segueix endavant i no podem fer res per recuperar allò que hem perdut.

  2. xDD això em sona a alguuuuuuuuuuuuu jajajjaaj xD
    ei però k molt bé eh? com sempre!! ets tota una crack 😉 al final l’ipad si?? (ipad.si ipad.no! xDD)

Deixa un comentari

