Els Amics de les Arts a Verges

Ahir. Ai, ahir. Ahir la nit va ser apostoflant, com diria en Robirosa. I és que ahir a la nit vaig gaudir del meu primer directe de Els Amics de les Arts. Bé, de fet, he de confessar que ja els havia sentit altres vegades en directe, com per exemple a l’Acústica 2010 (aquell cop hi havia tanta gent que em va ser impossible acostar-me a l’escenari, fer alguna foto, i corejar alguna cançó, sense morir aixafada per la multitud). Però el d’ahir va ser diferent. El d’ahir era un primer concert més “oficial”.

Vaig ser més previsora, ja tenia les entrades del concert des de feia setmanes. Quan vam arribar a Verges vam saber on era el pavelló per la llarga filera de persones que feien cua per obtenir alguna de les 200 entrades que quedaven. I creieu-me, que allà hi havia moltíssimes persones més que 200. Just uns minuts abans d’accedir a l’interior del pavelló, algunes noies preguntaven si ens sobrava alguna entrada. Altra gent, tot i que les entrades ja s’havien exhaurit, seguia il·lusionada fent cua.

Vam tenir sort de ser dels primers en entrar. Ens vam poder col·locar perfectament a primera fila. Jo no sé si estava més il·lusionada per que era el meu primer concert de Els Amics, o per tenir un lloc gairebé privilegiat per fer fotos.

Així que, durant el concert, vaig aprofitar per fer algunes fotos per publicar-les avui aquí, i no tenir aquella sensació de no haver fet res per guardar gràficament aquell maravellós record. D’altra banda, el concert va ser molt gran. Tothom es sabia les cançons de memòria. Fins i tot hi va haver algun moment que se sentia més el públic que no pas als que estaven a dalt de l’escenari. Vam viure grans moments amb Els Amics, la webcam, la càmara de fotos de l’Eduard gravant-nos mentre cantàvem, les tovalloles de Chufi que van donar l’entrada a una de les meves cançons preferides, l’Exercici Seixanta, etc.

En fi, que us deixo amb deu de les fotografies que vaig fer. Són en brut, he preferit no retocar-les. Per veure-les més grans, només heu de clicar a les imatges. Espero que us agradin:

Però encara no marxeu. Tots aquells que visiten el bloc de Els Amics de les Arts, potser vau fer una enquesta sobre ells, que fa algunes setmanes van publicar al seu bloc. Doncs bé; primer, donar-vos les gràcies per haver col·laborat en aquest treball per la universitat; i segon, que ja tenim els resultats de l’enquesta. Els podeu veure en .pdf a través d’aquest enllaç: Resultats enquesta Amics de les Arts. Si teniu curiositat per saber més coses sobre el perfil de la gent que els agrada Els Amics de les Arts, no dubteu de fer-hi un cop d’ull.

Anuncis

5 comments

  1. Ostres, quina passada les fotos!
    Devia ser superguay ser allà davant amb la càmera i els @amicsdelesarts 🙂
    Has canviat la marca d’aigua amb el teu nom, o només és per aquesta vegada?

  2. ei hola!! jo també hi era i va ser genial!! crec que estaves dos llocs més cap a la dreta de jo… em sona la teva cara! xD

    genial l’enquesta, sempre és una curiositat llegir coses així. vaig participar-hi i vaig convidar a uns amics i a la meva cosina a fer-la, ja que ells també són seguidors dels Amics de les arts.

  3. Sí Glòria, ho he vist per les teves fotos que devíem estar aprop. Mira que vaig intentar mirar a veure si veia a algú però no ho vaig aconseguir, jejeje. Gràcies per passar pel bloc. A veure si a la pròxima ens presentem 😉

Deixa un comentari

