Adéu, Febrer

Que sí, que sí. Que avui escric. Avui sí. Just abans que s’acabi el mes més estressant des de fa temps (Exàmens, treballs, viatges amunt i avall, guions, vídeos… Buff).

I si no he escrit abans, no és per què no tingués coses per explicar, no. Si no perquè no he tingut ni un momentet d’ordenar les meves idees o pensaments. Avui la tramuntana fa acte de presència a l’Empordà, i tot i que encara tingui molta feina per fer aquesta setmana, els dies de tramuntana és quan millor em sento, i més ganes d’escriure tinc.

Per molt que sembli paradoxal, em podria passar resumint aquest Febrer durant un any sencer, de les coses que han passat. El temps i l’espai s’han relativitzat d’una manera que desconeixia completament, fent que el que queda aprop sembli molt més lluny, i que el que dura hores, sembla que hagi durat minuts (I viceversa).

Aquest mes també el podria resumir en preguntes, posant interrogant a cadascun dels meus pensaments i sentiments. També puc resumir aquest Febrer com un mes de cançons que semblen que s’hagin escrit espressament per mi.

Però si d’alguna manera podria resumir bé aquest Febrer és pel somriure que m’ha acompanyat durant aquests vint-i-vuit dies. Un somriure que ha estat present en cadascun dels instants que el cor m’agafava de la mà, cada cop que he tancat els ulls i m’he deixat endur pel vent, portant-me a un món de somnis que de cop i volta es convertien en realitat.

Però tot i que que aquest Febrer s’acaba, sé que la màgia d’aquests somnis no es perdrà en la realitat que ens toca viure, almenys fins que sigui hora de llevar-se.

Per escoltar: Mariposa, de La Oreja de Van Gogh

Anuncis

3 comments

  1. Ja ho pots ben dir. Per tenir només 28 dies, sembla que n’hagin passat 60. Mare meva…
    Escoltes la Oreja de Van Gogh? Ui… Jo també he passat per aquesta etapa. Ara les tinc oblidades en un calaix, pobres cançons…
    Espero que aquest vent de tramuntana et porti cap a bon port. Vigila amb les tempestes i el mal temps i no et refiis dels meteorolegs que ho creuen saber tot.
    Bueno i per acabar, no vull ser egoista ni demanar-te que de tant en tant comentis el meu blog, perque segurament tindràs els teus motius, així que no ho diré. 🙂
    Només una cosa més a dir: m’agrada molt la primera foto. La segona tmb, pero la primera m’impacta més. M’encanten les finestres…
    Apa, que vagi b, bon vent i tot això!

  2. Ai Ferran… la Oreja de van Gogh i jo portem molt temps juntes, jejeje. I pel que fa al teu blog i la indirecta que m’has deixat anar (de fet, directa), té una explicació. Em llegeixo els teus posts sempre, i moltes vegades n’he intentat comentar a algun, però és que la claves tant en moltes coses de les que dius, que el meu comentari espatllaria la resta del teu blog, jajaja. Et serveix l’excusa? No, va, és veritat. Em costa molt fer comentaris i quedar a l’altura del que s’ha dit a l’entrada. Però vull que sàpigues que jo en cap moment t’obligo a comentar al meu blog, i no m’agradaria que només comentessis amb l’objectiu de que jo comenti els teus posts. Espero que no sigui el cas.

    Per tot el demés, no deixaré la costum de no comentar-te. Per fer-te la punyeta, res més 😛

  3. Ho sento, no sé suavitzar les coses. 😛 A mi tmb em passa amb algun dels teus posts, que no se que dir, pero com a mínim intento donar la meva opinió, perque el silenci no sempre s’interpreta de manera correcta.
    Obviament que et visito perque els teus posts són bons i les fotos m’agraden, sino no podria escriure els comentaris tan llargs que faig. No volia obligarte a q comentessis, nomes era una sugerencia agresiva, un marqueting directe. Pots seguir no comentant, mentres et faci gracia i t’ho passis bé. 😉

Deixa un comentari

