Màgia

Hi ha moments en la vida, en que no saps ben bé per què, però tens ganes de fugir. De marxar molt lluny d’aquí. De desaparèixer per un temps i veure, en tornar, que tot ha canviat cap a millor. Aquest últim mes han passat moltes coses que han provocat un canvi molt important en la meva vida. Coses que mai hauria pogut imaginar que passarien i que canvien totalment un futur que semblava que ja estava escrit per mi.

És difícil enfrontar-se a una decisió tant important, quan saps que les persones que t’estimes i que t’envolten, hauran de patir. Tan de bo fos més fàcil prendre una decisió que creus que és la correcta per a tu, i no haver de patir per veure com la teva gent ho passa malament.

Però llavors una mà gairebé desconeguda s’acosta, i te l’ofereix, per recolzar-t’hi quan ho passes malament, i per agafar-la ben fort quan tinguis ganes de cridar. I és llavors quan veus que aquell futur ja dibuixat no és el que realment desitjaves per tu, que necessites ser egoista per una vegada a la vida. Deixar tota una època en darrera. Començar a caminar per un nou camí amb un paisatge on ja hi comencen a sortir unes flors que saps que no es pensiran mai.

Ara, la mà que m’acompanyi en aquest camí de la vida serà una altra. I sé que costarà d’acceptar, i d’acostumar-s’hi; però no us equivoqueu: jo no he canviat, ni canviaré mai. No em fa por recordar, de quedar-me amb tots els bons moments viscuts durant tants anys. Però és cert que tampoc puc ni vull escollir quins sentiments viure, quan coneixo a una persona que entén cadascun dels meus somriures i que coincideix en cadascun dels meus pensaments. Suposo que, en el fons, la màgia de l’amor és tan sincera com difícil d’explicar.

Per escoltar: Els teus somnis, de Sopa de Cabra

PD: Estic preparant una cosa nova. Un projecte molt engrescador que m’agradaria posar en pràctica en aquest mateix blog, arrant d’una assignatura que fem a la universitat. Així que, qui vulgui saber de què es tracta, us demano que us manteniu atents al blog, que d’aquí unes dues setmanes explicaré de què tracta aquest projecte que tinc en ment.

Anuncis

One comment

  1. Uooo. No sé perque xo ja m’ho esperava això. En fi, espero que tinguis sort en aquest nou camí que has emprés. I no deixis que el que diguin els demés t’amargui, mentres et faci feliç 🙂
    (Uooo)x2. Un projecte… A veure per quina assignatura serà…

Deixa un comentari

