Calma

Ja sé que vaig dir que intentaria no posar cap fotografia de paisatge, en el meu projecte 365, però avui ha estat un dia d’aquells en que només tens ganes de mirar al cel, i veure com es va fent fosc, poc a poc. De contemplar amb la calma com el dia s’acomiada per sempre. Com, per un instant, totes les preocupacions que t’acompanyen dia a dia, desapareixen. I com un glop de primavera et recorda que la Setmana Santa t’està apunt de regalar uns dies de tranquil·litat, de calma, i de poder compartir estones més llargues amb la gent que t’estimes.

Per escoltar: Vacances, de Pau Vallvé

One comment

  1. Ja. Jo tmb estaria tranquil. Si-no-fos-per-que-aquesta-setmana-santa-tenim-un-munt-de-treballs-per-fer-i-si-jo-ja-vaig-de-puto-cul-ara-imaginat-com-estare-llavors!
    -.-
    En fi… Miraré de tranquilitzarme.
    Bona Setmana Santa (x avançat)!

Deixa un comentari

