Tendresa

És la tendresa que em regales cada cop que et miro els ulls, la que em fa sentir tant bé. La que fa que totes les preocupacions fugin per uns instants. És la tendresa la qui em confessa que junts, podrem aconseguir tot el que ens proposem. La que fa que respiri fons, i que es dibuixi un somriure empedernit al meu rostre. És la tendresa que em regales la que em diu que no m’he equivocat de camí, la que em convenç que vull i necessito fer cada passa de la meva vida, al teu costat.

Per escoltar: Sense tu, de Teràpia de Shock

Deixa un comentari

