Claustrofòbia

Estic dintre d’aquestes quatre parets. Un altre cop. Tan sols puc veure els fils de llum com juguen amb la meva esperança, com em fan preveure que potser demà podré fugir. Molt lluny. Allà on vulgui, a l’aire lliure. I sentir un altre cop com bufa el vent. I agafar-te un altre cop la mà. I mullar-nos els peus quan ens empaiti aquella setena onada. Però avui no puc. Em quedaré arraulida en un racó, esperant que vinguis, m’ajudis a sortir i em convidis a entrar a la teva vida un dia més.

Per escoltar: Aire lliure, de La Porta dels Somnis

Deixa un comentari

