Sorpresa

El sol s’ha tornat a amagar entre els núvols, i ara aquesta ombra fa entrar un corrent d’aire fred. Recorrem als nostres abrigs i emprenem de nou el nostre camí. Tanco els ulls, i quan menys t’ho esperes em giro. Sembla sorprenent, encara em costa de creure que avui sí siguis aquí, amb mi. Me n’adono que cada vegada les hores es fan més curtes i que sempre ens falta temps per seguir compartint tots aquests moments de la nostra vida.

Però, de cop i volta, el sol ens regala d’una manera inesperada els últims raigs de llum del dia. És tants sols un instant de vida. Un record potser insignificant, però que m’omple el cor de felicitat. És un moment màgic que fa brillar els teus ulls, que impregnats de sinceritat em demostren que ets feliç al meu costat.

Per escoltar: La tarda esclata, de Mishima

Anuncis

One comment

Deixa un comentari

