Alegria

Em llevo amb la tramuntana, però sembla que els núvols hagin de deixar anar un xàfec en qualsevol moment. M’estic plantejant deixar això dels sentiments, i dedicar-me a posar noms més normals a les fotos. Avui és l’últim dia del mes. I si vull fer les coses ben fetes, potser que comenci demà una nova manera d’enfocar el meu projecte365. I tot i aquesta incertesa, avui estic contenta. Estic alegre. Per petits detalls, per petites frases que t’arranquen un somriure.

Però llavors, quan tot sembla anar bé, ja hi tornem a ser. Tot el que hi ha al teu voltant es torna a enfosquir. I m’he de quedar esperant a que una petita senyal que em torni el somriure a la cara que tenia abans. I poder anar a dormir una mica més alegre del que m’he llevat. Per què tardes tant? Et torno a necessitar.

Per escoltar: Alegria, d’Antònia Font

Anuncis

One comment

  1. I els fars iluminen ses góndoles entre ses cases. I alegria.
    La felicitat sol ser un petit flash que apareix quan menys tu esperes… si estàs preparat per rebre-la. Una cançó, una paraula, un somriure, pot fer capgirar el teu món en un sol instant, per després desapareixer. Però si fos etern ja no seria felicitat, oi?

Deixa un comentari

