Manel a Llagostera

Hi ha poques coses en aquesta vida que fan que per uns moments senti que floto en l’aire. Una és escoltar la música que m’agrada, en directe. Avui, ha estat el meu primer concert de Manel; i també el primer concert del meu projecte 365. Però no serà l’últim. Arriba l’estiu, i amb ell, una llarga llista de concerts. En tinc ganes, estic il·lusionada, ben aviat podré gaudir de les tres coses que més m’agraden en aquest món: anar de concert, fer fotos, i estar amb tu.

Per escoltar: Captatio benevolentiae, de Manel

Deixa un comentari

