Compartir amb tu

“La veritat, no sé perquè, però ara m’agrada molt més la fruita que abans. Fins fa uns mesos, no em venia mai de gust. Em costava molt menjar-ne. I això des de ben petita. Crec que sol passar, quan et fas gran.”

Això em deies aquest matí, mentre menjaves la última poma del cistell. I jo, mentre et mirava des de l’altra banda de la cuina, recolzant-me a la porta, recordava quan fa molt de temps vaig llegir per internet una cosa que deia:

“Si jo tinc una poma, i tu tens una altra poma, i l’intercanviem; els dos seguirem tenint una poma cadascú. Però si jo tinc una idea, tu en tens una altra, i ens les intercanviem, ara els dos tindrem dues idees”

És curiós, no? No recordo l’autor, ni on ho vaig llegir. Però aquella frase que vaig llegir quan devia tenir no més de deu anys, se’m va quedar a la ment durant molt de temps, i ara he tingut la sort de poder-la compartir amb tu.

Poder-la compartir amb tu, això sí que em fa il·lusió.

Per escoltar: Amb tu, de Lax’n’busto

Anuncis

Deixa un comentari

