L’estiu dels coloms

Estiuejava a una ciutat prop de la costa. Aquell dia feia temps per anar a la platja, no com els anteriors dies de vent del nord. Però no podia. No tenia transport ni diners. Vaig decidir anar a fer un volt per aquella ciutat tan poc interessant. Després de caminar sense rumb unes hores, vaig seure en un parc. Sola. I llavors va ser quan vaig veure aquests coloms. Volaven lliures per sobre de tots nosaltres. Semblava ben bé que fessin petar la xerrada, que es remullessin i juguessin entre ells. Semblava que tenien més vida social que jo. I és que per primer cop a la vida vaig tenir enveja: volia ser un colom.

Per escoltar: El vol de l’home ocell, de Sangraït

Deixa un comentari

