Penjant d’un fil

Bon dia! Per fi has arribat! Feia tant de temps que esperava aquest moment! Què has estat fent durant el viatge? T’he trobat a faltar! Has vist quin paisatge més bonic? Tenia ganes de portar-te aquí! T’agradaria venir amb mi algun dia a fer fotos? On voldràs dinar? Fa temps que no hi vaig! Has de marxar? T’acompanyo a l’estació? Segur, eh? Quin gran dia hem passat! El repetirem, oi? Va, vinga, ves, que perdràs el tren!

On ets? Hi ets? Estàs bé? Escolta! Em sents? Què és això que se sent? Són ambulàncies? Si us plau, diga’m que encara hi sóc a temps de venir! No em facis això, ara! Has de ser fort! No tanquis els ulls, encara! Encara no! Si us plau! T’estimo! Sempre t’he estimat! Em sents?

Per què no vaig tenir temps de poder-t’ho dir? Em sap greu no haver-t’ho dit quan encara em senties. Tens les mans molt fredes. Gràcies per haver-me fet somriure tant durant aquest dia que ja ha marxat, per sempre.

Per escoltar: Vol i dol, d’El Petit de Cal Eril

2 comments

  1. M’encanta! Foto, text i títol s’ajunten per crear un tot ben bonic. Felicitats 🙂
    Ara em queda el dubte de saber de quin color era la cinta… Vermell? Blau? Turquesa? Misteris de la humanitat….

Deixa un comentari

