Plans efímers

“Anirem a la platja, ben d’hora, al matí. Després, anirem a dinar de picnic, i més tard visitarem un avió estavellat en ruïnes. Sé que t’agradarà el pla que et tinc preparat. Ens ho passarem bé, i podrem estar junts. En tinc moltes ganes… però espera, potser tu ja tenies plans. Sí, tenies altres plans. Tan és, no passa res. És normal, no he pensat en tu. Només em sap greu. Només això. Sort que no t’he explicat tot el que tenia planejat fer. T’hagués sabut greu. Sí. No passa res. No m’importa. Jo vull que siguis feliç. No vull que et preocupis si m’ha sabut greu. Però, de fet, tan és. Perquè per sort, ni te n’has adonat. Que bé! Encara sort. Sóc una afortunada!”

Per escoltar: El calavera, de Roger Mas

Anuncis

One comment

Deixa un comentari

