Parèntesis

El disseny de la meva nova web m’absorbeix tant, que quan me n’adono ja és hora d’anar a dormir i veig que encara no he pensat en la fotografia d’avui.

Ah, que no ho havia dit! Em passo a wordpress.org! Estic preparant una nova web (un nou bloc, vaja) amb un disseny més exclusiu i professional (o això espero). De fet, és el primer cop que m’hi mato tant en dissenyar alguna cosa que quedi tal i com jo vull que quedi. I he de confessar que estic aprenent moltíssim a manejar codi (tot i que també he de dir que, amb el professor particular que tinc, no m’estranya). A veure si en surt una web prou maca com per no tenir vergonya en publicar-la i que quedi a l’alçada de la que ve per defecte amb WordPress. Això sí, quan l’acabi!

Per escoltar: La distància farà la feina bruta, de Gespa

Anuncis

Deixa un comentari

