Junts

Envoltats de gent; però en el fons només hi som tu i jo, agafats de la mà. Som feliços estant junts, i sembla que res ens pugui separar. Però no, el temps ho fa. Cada dia se’ns acaba. Tu marxes i jo em quedo òrfena de tu, del teu somriure, dels teus ulls, del teu cos. I impotent només puc esperar ansiosament el proper dia per estar junts. Un altre dia que acabarà i que em farà tornar a esperar. I és que, amor, els dies sense tu són setmanes, i els dies quan estic amb tu semblen pocs minuts.

Per escoltar: L’Arc de Sant Martí, de Fred i Son

PD: Avui el meu projecte 365 fa mig any. Com passa el temps!

Deixa un comentari

