No m’hi veig

He tancat els ulls per un moment i ara no els puc obrir. La sal de les meves llàgrimes m’ho impedeix. No tinc força per aixecar les parpelles. No puc. Però llavors et sento. Ets aquí amb mi. M’acaricies suaument la cara i em fas un dolç petó als llavis. Ho intento de nou, tinc ganes de veure’t.

I els obro: Ho veig tot borrós. Les llàgrimes han format un tel en els meus ulls. Em treus les ulleres i m’eixugues les llàgrimes amb els teus dits. M’abraces. Et veig. Ets aquí només per veure’m feliç.

Ara tinc son. Els ulls se’m tanquen, però jo no vull que s’amaguin. Et necessito veure. No. Si us plau, encara no pengis. Necessito sentir la teva veu, almenys; i imaginar que ets aquí amb mi. Que les meves llàgrimes ja no regalimen per la meva pell.

Per escoltar: Llàgrimes blanques, de Gespa

Anuncis

Deixa un comentari

